3 saker, DU är utmanad.

3 saker jag..

Äter: sallad, kinamat och tacos.
Inte äter: lever, fiskbullar och torsk.
Tycker om: att shoppa, festa & mitt jobb.
Inte tycker om: Spindlar, falska människor och bortskämda snorungar.
Älskar: min familj, mina vänner & mina djur.
Helst gör en ledig idag: mysa med pojkvännen, shoppar eller bara umgås
Oftast alltid har hemma: toapapper, tamponger och schampoo/balsam 
Alltid har i min handväska: plånbok, mobil och kvitton
Helst kollar på tv: De okända, one tree hill och sing a long. HAHA!
Inte kan leva utan: kärlek, vänskap och mina djur
Skulle vilja ha: en ny fin bil, ett hus och en ny soffa
Skulle vilja göra: åka utomlands, utbilda mig till massa olika saker och vinna lite pengar.
Alltid kollar på internet: blogg, blocket och mailen.
Aldrig skulle göra: Hoppa bungyjump (stavning?), hoppa falskärm eller klappa en stor hårig spindel.
Ska göra idag: Städa, tvätta och kolla på tv.


Kommentarer
Anonym

Om du säger det så ;)



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2008-10-14 @ 19:17:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback