julklappar.

Fått lite mer saker att skriva ner på min önskelista... men är det ens nån idé att ge bort en jävla önskelista? Man får ju mest bara massa annat än det som står på den där jävla papperslappen.
- dock kan det väl vara bra saker man får. men ändå?
Varför ber man om en lista, om man inte tänker köpa det som står?

Just därför, ska jag inte skriva någon i år. Bara slöseri med tid... =)
*Knöcklar ihop lappen och slänger den*


Nanana, har jobbat idag... igen! Skönt, att få tjäna lite pengar.
Blev även fotografering idag, usch. Jag står hellre bakom kameran än framför.
Dock va denna fär en god-järning, så jag drog till med ett litet leende, ett väldigt litet faktiskt. :)

Ha det bra, återkommer i morgon igen.
Puss&Kram / Maria

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback