idag..

Idag har vi varit på "julmarknaden" i Ammer... Köpte nybakat tunnbröd, mmm så gott!
Vi har även varit och handlat, idag står kyckling på menyn. - gott det med...

Jag ska strax fara till Fredrik igen, så får vi se vad kvällen har att erbjuda.
Jag ska iallafall i säng tidigt, eftersom att jag jobbar i morgon (7-16:30)

Jobbar även måndag & tisdag, sen är jag ledig tills på måndag....än så länge.
På fredag ska jag till stan för att julhandla med min prins, vad ska man köpa till alla egentligen?
Fredrik'sjulklappar är snart klara, duktig jag är. :)
nu är det bara....några kvar. 

Ha de.. Pussen! 


Kommentarer
Melinda

Ååh, julmarknad :) Gud va mysigt !!



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-11-22 @ 15:34:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback