humöret sjönk lite.

Sitter och kollar runt lite på internet, bla på julpynt mm. Men jag har som ingen lust att pynta detta lilla skithål jag bor i, det är så jävla trångt och tråkigt. Jag vill bara just nu, hitta ett fint litet hus i Pålgård så att jag & älsklingen äntligen får flytta.
Det är faktiskt inte bara att köpa ett hus och flytta, vi vill ha ett bra och perfekt hus och absolut INTE nära vägen.
Vill att våra djur ska vara trygga och eventuella framtida barn också... =)


Iallafall, varje kväll i 3 dagar har jag fått så sjukt ont i huvudet, vilket är skitjobbigt. Aja, that´s life.... - förmodlingen.
Jag ska ta & laga lite mat nu, sen ska jag nog ta och tvätta en maskin till.
Men hur mkt man än tvättar, känns det som om högen ALDRIG minskar :(

I morgon äre jobb, jag längtar faktiskt. Jag vill tjäna pengar och umgås med folk, så trist att vara hemma själv.  =/
Finns det ingen som kan komma och umgås ?
Over and out / Mia.

Kommentarer
My

Hade kunnat komma och umgås, men har skola imorgon :/ Inte lust att komma till Sundsvall något? :)



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2008-11-04 @ 20:21:53




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback