- vi ska umgås, bara vi två ♥

På fredag har jag en ledig dag, och den ska jag tillbringa med min underbara pojkvän  inne i Östersund.
Vi ska shoppa lite, kanske gå på bio och ha allmänt mysigt.
För nu har jag jobbat så mycket, så det var länge sen vi umgicks en längre stund, bara vi två.
Folk verkar tro att vi umgås jämt, men det gör vi faktiskt inte.
De veckor han jobbar natt, börjar jag jobba då han kommer hem (om jag nu har jobb) och sen kommer jag hem, då ska vi äta och sen har han massa annat & göra och så börjar han klockan 22, och ibland vill han vila innan de.
Då han jobbar eftermiddag, börjar han 14:00 & slutar 22:00 och då är klockan närmare 23 innan han kommer till mig, och ska man upp och jobba har man ingen lust att vara vaken så fasligt många timmar till..

När han jobbar för middag, då börjar han 06:00, och slutar 14:00, och om jag då råkar på att jobba en kväll så hinner jag bara säga hej i dörren innan jag ska fara. Så ibland blir det kanske bara några timmar i veckan vi ses.
Och nu har jag jobbat varje helg sen i slutet av augusti så vi har inte träffats så mycket på helgerna heller.
(för övrigt tar det ca 25 min till jobbet)

Nu vet jag att D. tänker såhär: "du ska vara glad för att ni hinner ses innan du far på jobbet iallafall", och det är jag.
Jag förstår inte hur du står ut darling, men en dag D. kommer han vara här hos dig..
kom ihåg det

Kommentarer
Denise

Haha, vad gullig du är :) Du tänker på mig du =*



2008-11-04 @ 11:16:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback