söndag och första åkturen 2oo8..

Idag har jag hämtat hem min vespa, som jag ska köra runt på tills jag köpt eller fått en liten bil! ;-)

Annars inge nytt, ska jobba i veckan och tjäna lite pengar, hurra. Jag gillar att jobba på Nipängen...
Har även hittat en skiiiiitsöööt hund, vi får väl se vad lönen säger när den kommer in på kontot. Förmodlingen nej, men jag har drömmar, precis som er andra!
Sen gillar jag faktisk lägenheten på Skalgränd som jag kollade på, men ska nog vänta tills efter sommarn, det händer så mycket annat nu i sommar som jag kan lägga pengarna på..

Igår va det grillat hemma hos syster och hennes sambo, och MOSTERS LILLA SAGA! : )
mycket gott, och trevligt. Jaja, jag ska ta och fara en sväng och tönta runt..


Ha det, puss / eran Maria!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback