Ny vecka.

Och det betyder att det är bara 3 veckor kvar tills jag fyller 20, spännande.
Öppet hus då, för den som känner för att äta lite tårta, det finns planer på smörgåstårta, men vi får se!

Annars rätt lungt,  började på ämnesomsättningskuren igår. Vi får väl se om det blir något resultat, vissa här på jobbet har ju gått ner flera kilon... Jag skulle bli glad av bara gå ner nått litet kilo.. Men nu hoppas vi på det bästa, att det blir bra resultat..

Torkel va inge kul i morse, jag va upp på toa vid 3 tiden och släppte då in honom men vid 5 igen så kom han och skrek precis framför ansiktet, då ville han ut igen. Trött och slut så klev jag upp vid kvart i 6 iallafall, och släppte ut honom och somnade om till klockan 6, för då va det bara att kliva upp och göra sig klar och fara på jobbet!

Sitter på lunch nu, Kicki kom precis med sin söta hund, som ska ha bebisar om en vecka! :)
- Myspys..  Jag vill också ha en hund, men det kommer senare.


Puss och kram / Eran Mia!

19 maj, mitt hjärta blöder.
Du är saknad, faktiskt!   

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback