Måndag 26/5 - 2oo8

Måndag idag, och en ny vecka. Alltså bara 2 veckor kvar tills jag fyller 20.. Wh00pwh00p!
Har beställt smörgåstårta också ;-) fast, med min otur lär det väl inte komma någon :'(

Spirello har fått 3 supersöta kattungar, hoppas jag får en bara annars kidnappar jag den?
Torkel ska få en vän :) Blir det en tjej, blir det en liten Tingeling och blir det en hankatt ska han heta...hmm, vet inge bra namn just nu.. Men det kommer, det känns som om det skulle vara nått på T det också...förslag?

Jobbar nu, och resten av veckan ungefär. Ska till stan på lördag och äta EN SALLAD PÅ RAGNARS!
Jag är leds på denna kur nu, vill äta riktig och god mat nu. Jobbigt i helgen då alla åt grillat och jag fick bara titta på.. Och i lördags kväll, så åt dom räkmackor och jag fick bara dricka vatten.  Jag längtar tills på lördag =D
Jag ska aldrig mer göra denna tråkiga och äckliga kur... :D Men jag har ju tappat nått kg så jag är väl nöjd. Hade dock hoppats på några kg till, men som sagt. Kuren är inte slut ännu :)

Jag ska beställa tid för klippning idag också, ska jag eller ska jag inte?! kommer jag ångra mig, eller bli jag nöjd?
hjäääääälp! Men det är lika bra att göra en förändring, har ju sett lika dan ut i 20 år snart tror ja!!!


PUSS!

Kommentarer
Jannice

Skulle det strula med smörgåstårtorna, så kan jag hjälpa dig att fixa!
Har hört att jag kan sånt där nämligen..*ler*



Blogg: http://jannicejarpe.blogg.se
2008-05-26 @ 12:04:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback