Kiviks färskpressad äpple, päron och hallon juice och Yoghurt!

- äter jag till lunch idag.
vad säger man, längtar verkligen tills på lördag morgon då jag får äta vad jag vill igen :)
Igår planterade jag och F blommor i min blomlåda jag ska ha på min uteplats.. *finfin*

Längtar tills min dator kommer, så jag kan uppdatera mera här.
Det är alldeles för tomt tycker jag, eller vad tycker ni?


Dagens hemlis: I morgon ska jag försöka hitta nått till Systers födelsedag (5 juni)
Dagens jobbiga: Dricka upp en hel liter juice och en naturell yoghurt på min lunch.


hade en konversation med en tant igår, den löd ungefär såhär.

Tanten: Hur gammal är du?
Jag: Jag är fyller 20 snart
Tanten:  Jaså, jag trodde du va yngre.
Jag: Jaså, ja dom flesta brukar ju tro det. När jag skulle fixa mitt leg för att jag fyllde 18 så undrade killen som skulle fixa det ,om jag skulle ta moppe kort.
Tanten: *Skrattar* Ja, men det är nåt speciellt med ditt utseende....det är som så...barnsligt!
Jag: tack, det värmde verkligen!

- Vad säger man, tack eller nått? Nääe, jag vet inte... Men tur iallafall man ser ung ut, men barnslig... =D haha!


Puss på min pojkvän!

Kommentarer
Micca

Men de är ju nice att se yngre ut ;P Tänk sen när alla andra ser ut som 40 ;)



Folk tror fortfarande att jag är 15 ^^,



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se/
2008-05-28 @ 18:53:09
Petra

yeejh, vilken hemlis ;) kom ihåg att ringa och fråga vilken färg jag vill ha! :D



Blogg: http://[email protected]
2008-05-28 @ 23:40:34
Petra

HAHA, jag tror att jag är lite trött. Kolla vad jag skrev att jag hade för blogg adress..



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-05-28 @ 23:41:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback