¬ fan?

Tisdag idag, och dag 3 på kuren. DET ÄR SKITJOBBIGT! Jag trodde det skulle bli lätt, men inte då.
Överallt på jobbet ser jag goda mackor, dammsugare, chokladbollar, godispåsar, tuggummin osv..JAG VILL HA!
Och till råga på allt så bjuder Magnus & Lotta på fika idag (pappa fyller 44) och inte ens det kan jag ta.. Men nästa torsdag då detta är över, ska jag göra världens godaste mackor och bara må gott.
Och har jag inte lättat nått kilo, så ska jag göra minst 100 stycken!

Annars rätt lungt, sitter på jobbet och väntar på skjutsen hem och dessutom regnar det, så jag vill inte gå till Z-lyften och mingla heller... Eller jo, jag kanske drar dit iallafall... Får ju titta lite på F iallafall :$

jag ser en kakburk härifrån, med äckliga kakor..
men jag lovar, just nu skulle jag kunna äta upp alla som är kvar!



Aja, plikten kallar!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback