.............

Vad ska man säga? mitt liv är TRÅKIGT, jag hatar det faktiskt.
Vart är alla... eller, vart är jag? I helgen hoppas jag på kubb eller kloter och cider drickning med Petra och co, men vi får väl se!

Jag vill flytta tillbaka ner på byn, jag vill inte bo i Gulldalen mera. Jobbigt utan bil, ja jag vet.. JAG ÄR LAT!
Men är det dåligt väder har man ingen lust att gå och handla och bära upp alla kassar i regn/snö mm.
Man blir faktiskt isolerad på nå vis, eller iallafall jag! =/

Ska kolla på dom lägenheter jag fått, inte säkert att jag flyttar heller.
Det är 3 stycken 2:or på Skalgränd. Men jag vill bo längst ner, och där finns det inget. Min älskade Torkel måste ju kunna gå ut, annars får han spader. Men titta skadar ju inte....

Ska åka hem nu, och springa över till Tina...

Puss coh ha en skönt onsdag! : ) 

btw, jag trodde inte det här om dig, du sårar mig. du gör faktiskt det. men det bryr du dig väl inte om? 

Kommentarer
Maggie

Flytta därifrån när jag väl flyttar dit?! Nu hoppas jag det har slagit slint för Mia!!



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se
2008-05-10 @ 22:27:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback