Det är fan inte sant..

Sitter på jobbet, har lunch. Tog mig en titt ut och fick se....snö/hagel. JAG ORKAR INTE!
hatar snö, vill ha min underbara sommar. - men det kommer snart! :D

Jaha, snart fyller man år också.. Ännu ett år har gått och ett år sen man tog studenten, det känns som igår!
Ja, vad säger man. Snälla Gud, ge mig lite mera tid?

Annars inge nytt! :D


Samtalet igår, slutade med tårar. gaaaasch, jag vill inte.
det känns inge bra, kanske är det bäst såhär, eller så är det inte det.
tänk om någon kunde ge mig ett papper på hur allt ska vara, eller om
någon kunde berätta för mig vad som är rätt och fel. för just nu gör jag bara
som jag vill, även om det är fel ibland. jag älskar dig ?


Kommentarer
Linn

Hej :) tänk att du fanns här med :)
hoppas allt är bra med dig!



2008-05-14 @ 14:53:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback