tisdag..

Yes, jobbade natten som va i natt, satt inne på Brunkullan hela natten..*tack gode gud att det gick bra*... Jag har aldrig varit där inne någongång, men det gick ju bra!
Ska även jobba natten i natt också, för jag behöver pengar. Det blir 4:e natten i rad, och den 8:onde jobbar dagen i rad. =/
Men det är bara att bita i det sura ällpet och se glad ut :)

Ska åka och klippa mig nu klockan 4:a..spännande. Va helt säker i morse hur jag ville ha det, men nu tvekar jag starkt.

Ska även åka till Sundsvall i morgon, så jag hinner bara hem och sova någon timme tills jag ska iväg.
Vi får väl se hur det går.

På måndag fyller jag år, känns inge vidare faktiskt... jag får ångest på nå vis.
Det känns som om jag redan levt den bästa tiden på mitt liv. När jag va 15 ville jag inget hellre än att fylla 20...
Och nu när jag fyller 20, skulle jag offra allt jag har för att vrida tillbaka tiden till 15 år igen. Vad jag hade kunnat fått mitt liv såå mycket bättre, om jag visste det jag vet idag! Jag vill dit igen, och börja om. Men som sagt..livet går inte i repris, man får bara en chans.. - egentligen är det såååå jävla dåligt!
När jag var 15, hade jag ALDRIG accepterat det liv jag har idag... vad hände? Jo.... vi gick skilda vägar och mitt liv förändrades...KOM TILLBAKA?

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback