Maria ~hjärta~ Emma

Jag har jordens, då menar jag jordens finaste och vackraste lillasyster.
Jag har alltid beundrat dig, ditt mod och hur du klarat dig genom ditt liv. - du är stark.
Jag har gått miste om hela ditt liv, jag fanns inte hos dig när du lärde dig krypa, lära dig gå, lära dig läsa och skriva.
Det gör ont i mig... Nu är du snart 14 år, och det känns som om jag är 1012457 varv runt jorde ifrån dig och ditt liv.
Egentligen vet jag ingenting om dig, vänner, killar, skolan, intressen?! Emma... jag vill vara en del av ditt liv.
För mig är du diamant, dyrbar och äkta.

None 


www.xjigglipuff.blogg.se

- this is my lovely fantastic siish..
*me love*


Kommentarer
ämma

You should read my blogg now!

I've write about you! :) <33333



Blogg: http://xjigglipuff.blogg.se/
2008-06-13 @ 01:32:21




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback