lite extra lyckig.

När man minst anar det, dyker den rätta upp. Det har faktiskt hänt mig...

Jag har hittat min man i livet, han som håller om mig när jag somnar och håller om mig när jag vaknar.
Han som kommer smygandes bakifrån och håller om mig när jag diskar, han som sätter mitt välmående framför hans eget (vilket han dock inte behöver) han som ställer upp till 110%, han som skulle leta dag ut och dag in efter mig om jag försvann, han som skulle åka jorden runt för att hjälpa mig om jag så behövde det.
Han som älskar mig, vad som än händer! Jag är stolt Fredrik....att du är min!

None


Kommentarer
Jannice

Vi jobbar som familjehem..och när det tillkommer familjemedlemmar så där..så brukar jag bara säga typ; "en till i familjen".



Blogg: http://jannicejarpe.blogg.se/
2008-06-02 @ 07:46:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback