................

åh, underbara varelser. Va nyss upp till Tina & Fredrik, och deras ursöta kissungar. Jag är såld! Dom är så sjukt jävla söta, så jag skulle kunna ta dom allihopa =) vilket dock inte skulle uppskattas av karlarna hemma..
Får nöja mig med Torkel och Tingeling : )

Btw, Tina ringde och sa att Tingelin gick på lådan, alldeles själv :) duktig tjej! =D




Nu har du skapat ännu mera frågor, men samtidigt vet jag precis hur du är.
Men jag kan inte låta bli att samtidigt undra varför? Jag vet så väl, att det bara va nått som hände...
- men allt som händer har en mening, men hade det här det? kanske, kanske inte... tell me!
vill att du besvara de få frågor som finns kvar, bara för att stilla mig och mina funderingar...finns det nån möjlighet?



Ah, jag är så sjukt trött. kanske ska lägga mig en stund, eller nääe. Lovade petra att blogga i natt =)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback