empty room.

Onsdag idag, i morgon kommer min nya laptop. Ska bli kul och leka lite med den i brist på annat...
Jag funderar lite på hur jag vill göra med mitt lilla liv, jag vill faktiskt leva livet som storstads-tjej någon gång i mitt liv...
Att kunna shoppa järnet, fika med mina fina sthlms flickor, gå på krogen och bara skämma bort sig själv lite. 
Men det lär väl aldrig hända... ska väl bli om jag blir miljonär eller gifter mig rikt.. haha! - men det lär heller aldrig hända.
Faaast, men jag är lycklig med den karl jag har redan.. Så jag får väl hoppas vi vinner på lotto eller nått...  = )

Men, jag är bara 20 ännu. Mitt livs resa har precis börja (eller så har den redan varit) vad vet jag... inte mycket!

Ledig i morgon, sen blir det jobb fredag till måndag. Och så är jag ledig på crousingen! :D


None

En sån här hund kommer till våran familj någon gång i livet... jag har bestämt mig för en Pinscher!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback