lunch

och dagen har flytit på ganska bra tycker jag.
är faktiskt inte så trött som jag trodde att jag skulle vara idag..
somnade runt halv 4a och klev upp 10 i 7, bra gjort Mia. -tack!
Har nyss varit inne på brunis och snackat lite med Petra och damerna där inne.. *trevligt, trevligt*
Idag kommer pluppen hem, jag längtar faktiskt lite. :)
och den här gången har jag varit duktig, har knappt hört av mig nått.. Någon semester måste han ju få ;-)
men nån liten kärleks förklaring har han nog hunit få iallafall..




Jag ville bara säga att; mina vänner...är oslagbara!
Och det bästa som finns, tro mig.
-*Puss&Kram och massa kärlek till er*-

Kommentarer
Petra

JAG ÄR BÄSTAST!



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-07-12 @ 12:49:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback