ett inlägg för mM..........

(detta inlägg skulle ha publicerats redan igår kväll)

Innan jag lägger mig för att sova så tänkte jag bara skriva om en underbar vän jag, en som alltid finns där.

En vän som alltid lyssnar och som oftast tänker precis som jag.
En vän som ser det positiva i allt det negativa.
En vän som faktiskt förstår, även om det inte finns något och förstå.
En vän som jag vet jag kan ringa, dag som natt.
En vän som jag kan säga allt till, men som inte säger något till någon annan.
En vän som finns på min sida, även då jag gör fel.
En vän som stannar när alla andra går.
En vän som gör mer hyss än Emil i Lönneberga =p

Jag vill bara att du ska veta, hur mkt du betyder gör mig..
I morgon kan det vara försent...
 


Kommentarer
maggie

Va glad jag blir när jag läser vad du skrivit:) Men bilden var väl inte så glädjegivande:D haha.. Men den bjuder jag på=P.



Blogg: http://[email protected]
2008-07-23 @ 00:17:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback