en vanlig kväll i Gulldalen..

Nej, inte direkt. Sitter uppe hos Magda och umgås, roligt och trevligt. Vi sitter med varsin dator och bloggar..
Nääe, annars är allt som det ska, tror jag iallafall.. Kanske, kanske inte...orkar inte känna efter!

Har haft en ledig dag idag, och en sköön sovmorgon, tyvärr dock ensam eftersom att älsklingen åkte till skogen ungefär vid 7 eller 8a (eller så var det bara jag som hade dålig tidsuppfattning)... Men hoppas han kommer hem till mig snart och lägger sig och myser med mig.. Jobbar kvällen i morgon, skönt. kanske man hinner sola om det är väder för det i morgon!


http://www.maggiehoo.blogg.se/ <---- Min ☆, som även lyser i på dagen!
- tack för allt du gör för mig, du är unik babe!

Vi 4a va upp ti skogen ikväll...
- spännande!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback