bara för dig M!

Ja, eftersom att det klagas att det är dålig uppdatering här så gör jag väl ett inlägg nu på min rast..
*ooonly for you M.T*

Gårdagen började med sovmorgon, sen vart det campingen en stund.
hämtade bilen och for på jobbet runt 15:00, slutade 20:30 och for hem.
Pratade med Magda och vi  kom på att vi skulle åka till Krångede senare på kvällen, slängde mig i duschen och knatade upp dit. Gjorde oss klar och for, väl där så går ju ungefär allt folk när vi kom.. Så vi blev ärligt talat inte där såå länge, men trevligt va det! roligast va väl att åka bil dit och hem, så kul så att vi for en extra sväng så vi landade i Gulldalen igen vid halv 2. Ska bara tillägga att Towe också va med på våran lilla och snabba road trip... :)


Trots att lillgubben varit borta i 1 hel dag, så är saknaden stor. :) kom hem till mig nu..



"Jag behöver inte gå någon kurs i positivt tänkande,
 jag har redan en positiv inställning till allt jävla skit"


Jag är....omringad av änglar.
ni betyder mest <3

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback