Vemdalen

Då har jag precis kommit hem igen, efter en helg i Vemdalen. Gud så roligt jag har haft det!
Åkte fredags och kom hem nu, honey har kört skoter! =)
Fan va mysigt det va, skulle kunna bosätta mig där..

Rolika repliker under helgen.

Speakern: Ät inte gul snö brukar man säga, men jag tycker ni ska göra det..det kan vara öl vettni!
Kalle Kula: Igår när jag prata med frua visade han massa knullbilder, så jag höll på att skratta ihjäl mig.
(de sades dock inte till varandra och vid två helt olika tillfällen)
Ja, det va säkert inte kul om man inte va där...MEN!! JAG VA DET! :)

Stockholm på onsdag, skönt. och Thailand om ca 2 veckor, skönt det med..
Kommer sakna älsklingen så det gör ont bara :( och så missar jag hans födelsedag..

Ja, nu ska jag åka vidare... Ska hem till Torkel nu!

PUSS IFRÅN EN LYCKLIG MIA!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback