Petra & PanPizza

Vad gör man inte för vännernas skull?! Fick kliva upp och åka och köpa en pan pizza åt petra, köpte en åt mig själv också faktiskt :) gott!
Jag har kommit in i en fas, då jag inte kan somna om nätterna. Väldigt jobbigt, somnar runt 6-7 varje morgon..
Så är hela dagen förstörd. Och om jag lyckas somna vid 11 tiden, vaknar jag efter en timme och då är det kört det med!

Jag och Petra måste vara nått, för vi gör samma saker, säger lika dant mm..
Här kommer några saker;

 
- Vi är lika korta
- Vi fyller år nästan samtidigt (4 dagar emellan)
- Folk säger att vi är lika och ibland mummlas det om tvillingar?
- Förut färgade vi håret i samma färg, samma kväll utan att vi visste det.
- Vi kom till skolan i princip lika dana kläder, ett antal gånger.
- Många gånger hade vi samma frisyr, och kepsen lika dant
- Tänkt och sagt lika dana saker samtidigt
- Ville gå samma program på gymnasiet, vi kom tom i samma klass.
- Skaffade pojkvän med 4 dagars mellanrum utan att vi visste de.

ja, det är en jävla massa mer också! Men nu är jag lite för seg för att tänka..

Juste, va på stan idag och såg en jättefin barnvagn!
Både Jag & Petra ville ha den såklart ;-)
Men den lär väl inte finnas kvar när det är dags..
image4

Den här är också väldigt tuff, den till vänster alltså! Micca hade en sån, fast lite annorlunda va hennes!


image5


Nääe, nu är Petra kramsjuk, så ska slänga mig i sängen tillsammans med henne..
HAHAHAHA, nu sjunger hon.. .; Mia kom hem, jag längtar efter dig!

Godnatt  /m.


Kommentarer
Micca

Det är läskigt när man är så lik någon:)
sådär var jag och Malin när vi umgicks som mest, läskigt:P



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se
2008-01-12 @ 12:17:52




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback