längtar..

Hejhej! Fredag kväll, eller ja.. lördag är det ju nu så jag vet inte hur jag ska skriva.. Menmen! =)
Idag har jag mest tagit det lugnt, hämtat Sebastian på förskolan, så fick träffa honom för första gången idag på det här nya året..HöHö.
Om en vecka sitter jag på planet, på väg till Thailand. Spännande!
I morgon ska jag till centrum, fika med Anna och ska se om jag kan klippa mig någonstans.
Ska införskaffa ett par leggings och en finfin tröja...Lite smycken och så (har egentligen inte råd, men mitt köp behov är stooort) skärpning Mia..

För övrigt längtar jag hem, undra varför?!? Det finns en söt kille hemma som jag vill träffa ;)

Puss då! =D


Kommentarer
Maggie

Köp legginsarna på Gina, jag älskar mina:D



2008-01-26 @ 23:02:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback