God morgon!

Eller vad ska man säga, äntligen kanske? Har försökt komma ut på internet nu hela morgonen utan att lyckas...
Men nu sitter jag äntligen här, skriver lite och funderar på att åka upp till centrum, bara mamma lånar ut bilen till mig vill säga..
Resan ner gick skapligt, men ack så dåligt jag mår när jag åker x2000.. fy, hela resan blir föstörd när man mår dåligt!
Mamma och Emma sover fortfarande, den enda det är ordning på är Simon för han är iallafall i skolan..

Föresten, så har jag äntligen efter ca 11 år slutat bita på naglarna..NÖJD TILL TUSEN!
Nu vill man ju måla dom och fixa och dona hela tiden..roligt,roligt!

Gud vad löjlig man är egentligen, längtar redan hem. Har inte ens varit borta en dag ännu..
Men känslorna är ju tyvärr inget man kan styra över, såna fall hade jag kopplat bort dom under dessa veckor jag ska vara borta.. Jag längtar redan efter att få krypa ner i sängen och mysa med karln min, ååh. jag skulle göra vad som helst! Förmodligen kommer han att må skitbra nu när jag är borta, men det bjuder jag på.
 För mig är du livsviktig honey, that's it!

Vädret i västerhaninge idag; sol, ingen snö och en massa plusgrader, precis som det ska vara!
fast, jag måste erkänna att på varje skotertävling, kryper känslorna för vintern upp mer och mer, det har ju faktiskt sin charm det också.. Eller så är det bara för att det finns så mkycket kul och titta på under de dagar de tävlas! ;)

Ja, ska försöka väcka liv i lillasyster.. Hon ligger här på soffan med mig, söto!


Bara för att min mamma är bäst, love you mamms <3

image18

Kommentarer
petra

jag hatar att jag inte kan fixa så de blir fint. FUCK!



2008-01-25 @ 12:40:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback