Dock inte lika glad idag!

Vaknade och kände att jag dragit på mig EN FÖRKYLNING!! Är det inte typiskt?
Har ont i halsen och snorig till tusen, säkert Sebastian den lilla skitungen som smittat mig.
Fast, jag blir ju alltid såhär när jag är i Stockholm. Inte van luften och alla baciller ;) haha!

Shit, nu är det Basshunter med Botten Anna på MTV, fast den engelska versionen, DEN ÄR KASS!!!
Men det är ju den svenska också så, utlyssnad och tjatig!

Klippte mina naglar igår, för första gången i mitt liv (iallafall som jag har klippt dom), nu är dom ganska korta, men dom växte så ojämnt så jag klippte dom till samma längd så att dom ska bli lika långa på en gång..
Men dom är fortfarande längre än vad dom någonsin varit förut iallafall...

Så, nu är det bara 2 dagar kvar, vid den här tiden på fredag sitter jag i ett plan påväg till Patong, Thailand!
Guuud så jag längtar..

Men sen, ska jag nog stanna hemma ett bra tag framöver =D....

Puss, saknar och älskar!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback