Rosa långa naglar!

Jag är så stolt över mig själv, att jag efter alla dessa år slutat bita på mina naglar!
Nu går dom av istället ;P...
Tror att det är ungefär 2a gången i mitt liv jag är stolt över mig själv, det tar sig..

Ska ta mig i kragen och kolla det där med allergin, och jag hoppas av hela mitt hjärta att om jag är allergisk, så ska det gå att bota lite enkelt! Jag hoppas att jag inte är allergisk mot djur, tänk om det är typ gräs, pollen eller nått som gör att det kliar (alltså nått som de har fått utifrån och som sitter i pälsen) I wish!
Jag hade ju ALDRIG reagerat på en hund innan jag hade Eskil, därför gjorde det extra ont att lämna bort honom :'( 
Jag reagerar jag tex inte på Mogge och Ia's border collie, men ibland kommer det på andra hundar!
Vissa dagar håller jag på att snora ihjäl mig för att jag myser med Torkel och vissa dagar märker jag det inte alls!!
Ibland får jag lite utslag, ibland inte! JAG TYCKER ATT DET ÄR SKUMT...och jobbigt! 
Djur är lixom mitt största intresse, har funderingar på att börja rida igen, men man får väl se hur det blir med den saken!

Igår kollade jag, F, P och J på film, saw 4 och käkade pizza =)
P & J kikade även förbi en sväng idag, SORRY FÖR HÅRET J!! *men ärligt, misstaget blev faktiskt snyggt* 

Har städat idag, lite iallafall.. Har inte plats för alla mina kläder, suck!
Det ligger kläder överallt i min lägenhet för tillfälle...
Körde bil idag, första gången på över 2 veckor..
Haha, det gick som det gick! Kändes ungefär olagligt :P

Ska hem strax, film på 4:an... Se upp för dårarna! *har inte sett den*

Puss / M.Lindén!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback