Nära döden upplevelse.

Hade en sådan i lördags eller om det var igår.
Jo iallafall, det har suttit en lampa över diksbänken i min lägenhet, en sån där smal med lampa ni vet.
Men han som bodde där innan mig hade tagit bort den, så det hängde bara massa kablar där nu..
Och såklart har jag ringt om det där, men ingen har kommit.
Och så stod jag och diska, och skulle ställa upp en skärbräda på mitt diskställ, och slog i dessa kablar och fick en stöt...ONT I MIN MAGE till tusen fick jag iallafall, men inge mer med de. Lotta ringde idag och bad som fixa det där, eftersom att det är ju livsfarligt och Lotta har ju lite krut i sig så hon fick ringa. Och när elektrikern kom, sa han: hade jag haft den andra handen eller nån liten kroppsdel, på diskbänken (där det är jordat) hade jag inte varit vid liv idag, och hade jag klarat mig hade jag förmodligen ändå varit hjärndöd och alldeles knäpp sa han!.. Kramade om min kära lite extra hårt idag, faktiskt!


mitt körkort, bara för att!


image22


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback