Fredag...

Och det är inte ens skönt att det är Fredag, för mig som är typ arbetslös så känns det som fredag jämt..
Idag har jag faktiskt ringt om jobb, hoppas man kommer till användning någongång! :)
Sökte även ett i tisdags också.. Den här kommunen har ju inge jobb, inte konstigt att folk flyttar härifrån.
KOMMUNEN MÅSTE SLUTA GNÄLLA OCH SKAFFA FLER JOBB ISTÄLLET.. tycker jag, vad tycker ni?

Idag har jag faktiskt gått ner till pappa och lotta, ännu ett framsteg i mitt nya liv! :)
I onsdags åkte vi skoter också, en rolig tur men dock träningsvärk... DET ÄR SANT, man kan faktiskt få det..
Iallafall otränade lilla jag ^^.


Jag måste erkänna en sak, okej.. det är inte ofta jag gör det..men nu måste jag..
När jag tog studenten, lovade jag mig själv och alla andra att ALDRIG MER BÖRJA PLUGGA..
men nu ska jag det, och jag längtar faktiskt! :)


Kommentarer
Linnéa.

Ah, de är det. Knapparna kan gå sönder på dom här med, men då får man ut de på garantin. Det var någon som hade fått det iaf! =P



Blogg: http://www.linneafahlen.graviddagboken.se
2008-02-16 @ 12:05:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback