Amazing, onsdagnatt!

Jag och petra hade varit upp till jocke en sväng, klockan var väl ca 03:00 och när vi är på väg hem till mig igen, så ser vi nått springa på vägen, trodde det var en katt eller räv först, men när vi kom närmare..möttes vi av denna varelse...den sprang och vek av in mellan Jehovas huset och ptt-huset bort in mot aktsam...
Vissa tror oss säkert inte, men så var det..faktiskt! Jag och F va där dagen efter och kollade spår..
Kan inte på 100% säga att det var lo-spår vi såg, men det var spår uppe på skaren och så stora hundar kan nog inte gå på skaren.. det är väl nästan bara lo och järv som kan det? Men jag är iallafall 110% säker att det var ett Lo vi såg, den var ju bara ca 2 meten framför bilen, och det var tack vare svansen vi såg att det var ett Lo och inte nått annat!

 image23

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback