grey's, efterlyst, bonde, oskyldigt dömd, insider mm.

Då har man snart städat rubbet i tvättstugan, bara cirkus 2 maskiner till så är det tomt. - sköönt.
Tur jag hade städat då "Lill L" kikade in, hehe.
Jaha i morgon är det redan den 4e och bara 3 veckor kvar till jul........tiden går alldeles för snabbt.

Tänk, i augusti blir Emma,Simon & Linus HELA 15 år, fatta...15 år. Om 3 år får jag ta med mig dem ut på krogen, helt sjukt..=D. Och lilla Sebastian, som fyller 8 hela år. (alltså va det 8a år sen jag började i 7:an) 
ÅLDERSNOJJA PÅ MIG DÅ, cirkus 5 år sen jag gick ut 9:an..snälllla, stanna tiden liiiiite iallafall.
Nästan alla säger; ditt liv börjar ju nu..men hallå? det verkar då inte som så..
Kan ingen ge mig en sån där bunt "fricheckar" som jag kan använda vid behov.  typ, på en kan det stå, hus på.
Men perfekt, då kan jag ta denna check och ta vilket hus jag ville.. Visst vore det bra ? ;)

Ikväll är det allt möjligt på tv, och jag vill fanimej se ALLT :D

Kommentarer
Emilie

Beställ de då :)? är så jävla nöjd ja, ska nog forstätta efter jul med.:P



Blogg: http://williamsbmammas.blogg.se/
2008-12-03 @ 20:27:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback