trist.

Jag har nyss diskat, en liten del av jätte berget som fanns i mitt kök. Skönt att få det gjort men nu är min tröja sådär jävla blöt igen, suck. Äntligen är jag ledig i morgon och jag bara ta det lugnt.. Just nu städar jag...trist! Men det är kul & skönt att ha nystädat hemma. Även om jag städar nu, är de kaos igen i morgon. Men vad gör de? Jag håller mig väl sysselsatt då iallafall.. Nääe, nu börjar det skena iväg om absolut ingenting.

Sitter & kollar in alla julklappar som står på min hylla, just nu 6 st. Ska ju fyllas på, har ett till att slå in också.
Och den 22a ska jag & D. till sundsvall för att julhandla, ska bli roligt. Kanske hittar man sig nått snyggt till jul?*
Dock hänger det 1 klänning & 1 tunika som jag nu har köpt för att ha på jul, haha! - men det lutar mest åt tunikan för den är röd. Men vi får se...;) Har även en nyårs tunika.. - vill ha julafton nu så jag får ge bort mina julklappar, jag tycker jag har hittat så mycket fint i år.. Roligt, roligt! =) Nääe, nu ska jag fortsätta städa, för jag får snart besök av Pappa & Lotta...
Undra om de godkänner mitt lussebullsbak , sist jag bakade gick det inte sådär .....................jättebra. haha!

 
Emma, saknar & älskar dig.

Kommentarer
Denise

Ha ha, joo jag gör ju det. Men lite nyfiken är man ju ändå ;)



Blogg: http://dandersson.blogg.se/
2008-12-15 @ 19:15:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback