tisdagen den tjogotredje december.

Nu är det nära och jag är äntligen klar med alla julklappar, tog de sista nu.
Jobbat idag och har mest yrat runt & inte gjort nått.. =/ jag & min kropp mår inte bra..


Måste bara berätta en sak som hände/sas igår på Mc Donald's inne på Birsta City.
Eftersom att det va så mkt folk så gick F. och tog plats åt mig & D.
Jag beställde, en mc feast (stavning?) och en big tasty (eller nått) till Fredrik..
han plockar fram och så tittar han på mig och säger: Kan du börja med Mc Feasten?
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH? Ungefär som att jag skulle smälla i mig 2 menyer själv...???
Jag blev på dåligt humör och började lite smått undra; ser jag verkligen ut som ett fetto som skulle kunna
äta hur mkt som helst?
Ja kanske, men hallå? :'( - jag orkade knappt min egna lilla meny.. trist!

åh herregud vad jag har stökigt hemma, jag kanske ska slå in de sista klapparna nu? Bra idé..

over and out / Eran Mia.


Kommentarer
Sandra

Jag hade kastat mej över disken o strypt den jäveln jag,LÄTT! Men så kan jag ju bli lite förbannad ibland å.. ;)



Blogg: http://vastanalantbruk.blogg.se/
2008-12-23 @ 19:36:32
Helena

Haha, det lät ju lite roligt, men var ju säkert inte menat så. Hihi! Nä fy man ska va bra stor i maten (och truten) om man skulle fixa två menyer på McD!

God jul på er!!



Blogg: http://mattjat.blogg.se/
2008-12-23 @ 22:40:17
Jannice

Jag hade blivit förbannad...så jag förstår dig!



2008-12-25 @ 10:18:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback