tisdagen den nionde december.

Och jag ligger och kollar på Navy CIS just för tillfället.
Sitter & drömmer mig bort lite, finns rätt mycket jag skulle vilja ha så mitt liv skulle vara perfekt.
Men jag hoppas livet kan börja gå framåt snart och inte bara att tiden gör de.

Jag hoppas det blir Sundsvall den 22;a med D. har så mycket jag behöver göra såhär innan jul.
Men förmodligen kommer det vara så mycket folk att jag kommer bli sönderträngd...suck!

Nu måste jag skärpa mig, jag har ätit dåligt i en vecka nu och det jag har ätit har INTE varit bra.
Skärpning.. på Onsdag får jag ta styra upp det där igen.. Jag som va såå nära!
Men när man börjar bli lite deppig så börjar allt gå utför, iallafall för mig.

Ska kolla lite på Ikea efter lite saker jag ska ha den 22a... Ska mysa upp min lägenhet!

Kommentarer
Becka

Jag gick ner det på ca 3 månader : ) Sen har det stått stilla, hehe. Men det går sakta men säkert, hahaha. Jag har många bra recpet : D Kan ju packa ihop några och fixa lite scheman jag har och skicka om du vill! Synd att man inte bodde lite närmare så man kunde motionera ihop, haha. Kram



Blogg: http://dulilla.blogg.se/
2008-12-09 @ 00:51:01
Becka

Ja men självklart kan jag göra det : ) Jag vet hur det är att vilja gå ner i vikt! Jag motionerar inte så mycket alls. Jag har kunnat gå ner mycket mer om jag varit ute och gått. Men det ska ändras på : ) Jag fixar scehamn och sånt imorgon. Ska sova nu! Sov så gott när du väl ska hjärtat. Kram!



Blogg: http://dulilla.blogg.se/
2008-12-09 @ 01:24:25
My

Känner igen det där med deppandet, men hoppas det styrs upp för dig! Och att det går bra med allt annat.



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2008-12-09 @ 09:44:55
Denise

Jodå, visst har vi sovit bra. Jag somnade på en gång jag slog av datorn och sov till tio idag :) Skönt var det, men det känns som man sovit bort hela dagen nu..



Blogg: http://dandersson.blogg.se/
2008-12-09 @ 10:21:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback