nyårslöften.

ja, jag ska försöka mig på de i år igen.. Men vi får väl se!


* Gå ner i vikt..
 - som vanligt.. faktisk så gick det ju bra till en början, men allt gick åt pipan då jag jobbade så mkt.

* Flytta..
 - även om det bara blir tll en annan lägenhet eller så.

* Och en sak till..
- men det säger jag inte ännu. Skriver väl när det blir aktuellt (om det blir det vill säga ;) )

* Åka ner till mamma & syskonen oftare.
- mår dåligt över att jag varit där 2 ggr under hela 2008

* Försöka få ett bättre liv i allmänt.
- försöka stressa & jobba liite mindre, ha mer tid för vänner, mig själv, djuren osv.

Kanske kommer det till mera saker innan i morgon, men vi får väl se..

Kommentarer
Jannice

Ja jag öe ju en blek fläskpadda..haha



2008-12-30 @ 22:50:48
Jannice

Ja det är det verkligen! Jag ska börja gå, för det ska tydligen vara effektivt!



2008-12-31 @ 00:48:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback