ツ Julmys & gardinbyte.

åh, igår kom min julskiva med posten och idag poppar jag som tusan :) Man fick även med en bras dvd, som jag har satt på nu. Så nu är det en stoor brasa på min 42" platt tv! ;-) och skön julmusik till de. Lite julstämning vill jag ha, mitt i allt kaos. Försöker få till lite julstämning och julmys i detta tårrhål, och faktiskt så är det rätt mysigt nu..
Men i morgon kommer väl allt vara kaos igen, typiskt mig. Det enda som saknas nu är doftljus. Men får välan köpa det den 22a. - bättre sent än aldrig hörre ni.  Mina katter gör mig sällskap, eller de busar mest. Är det ingen som vill komma på lite glögg & pepparkakor ? :(


Adjö!

Kommentarer
Melinda

Jag vill komma på glögg & pepparkakor :'( <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-12-11 @ 19:22:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback