Jag ska äntligen boka tid! ;)

.............om jag vågar!

Lägger nu in lite olika bilder jag skulle kunna tänka mig, så vill jag höra era åsikter.

Nummer 1.
Funderar på att byta ut döskallen mot ett hjärta eller något annat.
Detta är min absoluta favorit iallafall..
Vill ha den på överarmen eller på vänster lår, på utsidan.



Nummer 2.
Skulle få sitta på samma ställe..



Nummer 3.
Vill såna fall ha denna på skulderbladet eller på rumpan : )

 


Nummer 4a.
Även de små fina hjärtan
på samma ställe som den ovanför.




Nummer 5.
Dock vill jag ha annorlunda stjärnor.
Men skulle kunna ha den på samma ställe som på bilden, eller på utsidan låret. ; )




Vad tror ni? ;) Jag tror på nummer 1 iallafall..


Kommentarer
frida =)

1 & 2 va dom snyggaste ;)



2008-12-26 @ 18:05:13
Magda

Jag tycker den vid fotknölen iaf:)



2008-12-27 @ 19:34:30
Denise

Ta nr 1 :D Jag vill också tatta mig ju... :S



Blogg: http://dandersson.blogg.se/
2008-12-27 @ 20:22:02




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback