i vissa fall duger inte det..

Jag får ganska ofta höra, varför ska du banta...du som är så fin som du är redan osv.
fine, jag skulle kunna vara såhär rund i hela mitt liv, men i vissa fall kanske inte de duger..
Ska man till doktorn eller dyligt, får man ofta höra att man har extra kilon osv.
och ibland i vissa fall så får man ju inte hjälp fören man har gått ner i vikt... - sjukt egentligen.
men ibland förstår jag dem och ibland inte.. varför då inte hjälpa en med övervikten än att
lixom förneka en hjälp? (detta har inte hänt mig, men vissa andra)..
Aja, vad gör man? bantar & ser glad ut...tydligen.

Nu ska jag iallafall strax duscha, ska bli skönt.
Jo juste, igår köpte jag 2 täcken, så nu är dubbeltäcket borta.
Men det känns lite....tomt och ensamt där under  :)
Men man vänjer sig nog...tillslut.
Annars är det ju bara att plocka fram det igen..

Nänää, nu ska jag duscha sen krypa ner i sängen igen..där jag legat mestadels av min dag.
Skönt när man inte känner sig riktigt friskt. Men ångesten kryper fram.. jag HATAR att vara hemma ifrån jobbet.

godnatt världen.

Kommentarer
mayvon

gott nytt år Mia, kram från mig till dig



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-12-31 @ 13:26:23




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback