en ny granne.

Jag ska få en ny granne, ovanför.... L. ska flytta in där så småningom.
Vilken himla tur, att det va just hon.
För då kan jag gå dit när jag har tråkigt, om hon orkar med mig
vill säga ;-). Så L. om du läser detta, så ska det bli superkul att du flyttar in.

Jobbat idag, gick superbra. Skönt att vara tillbaka i blå, är ju som lite lättare där än på röd.
Det är skönt att ha en lugn morgon istället för bara massa stress..
I morgon jobbar jag kvällen, jobbar nu varje dag fram tills på måndag.
Sen är jag ledig på tisdag och sen jobbar jag en vecka i sträck igen..
- roligt! ;)


Nääe, nu ska jag krypa ner till en film....blir kanske Mamma Mia (den filmen är kung) eller så blire bara massa små titt på tv'n.

Kollar på Oprah Winfrey, fasen vilka begåvade barn det finns. Synd att man inte fick en sån talang på köpet när jag damp ner på denna jord..Aja, jag kanske har nått som vissa andra barn inte har...PAAAAH, vem försöker jag lura lixom? 


Aja, bye! 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback