En konversation som utspelades på storgatan, för cirkus 3,5 år sen.

Jag: säger nått (kommer ej ihåg vad)
Petra: va?
Jag: men du hör ju inte vad jag säger!!
Petra: men du sa ju inget?
Jag: Men va fan saru va för då om jag inte sa nått?

Det var tider det och ärligt talat så har jag ALDRIG, någongång i mitt liv skrattat så mycket åt nått så... tråkigt! HAHA.
Det är ju egentligen ingenting att skratta åt va, men jag & Petra skrattade seriöst så vi nästan dog.
Iallafall jag, jag såg iallafall nästan ljuset i tunneln då. Fyfan! kvävdes nästan.. Bara Petra som fattar detta inlägg...egentligen!

Kommentarer
Petra

HAHA, en av de roligaste stunderna i mitt liv. Fyfan va kul. Glöm inte "för flint och tunt hår"



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2008-12-08 @ 22:39:45
Becka

Hej raring. Tack så mycket : ) Jadu jag ändrade mina matvanor till att äta hälsosam mat. Hehe ett "schema" på mina måltider:



Frukost: Havregrynsgröt (för att stabilisera magen)

Mellanmål: Keso med tonfisk eller bär

Lunch: Någon slags sallad

Mellanmål: Sallad eller keso

Mellanmål 2: Nån osaltad riskaka med the

Middag: Sallad eller lite bulgur med kycklig eller fisk

Kvällsmål: Keso med bär



Jag äter inte så allt jämt men ofta.

Och jag har gått ner 27 kilo : )



Kram kram!



Blogg: http://dulilla.blogg.se/
2008-12-09 @ 00:21:24
Becka

Detta låter jätte tråkigt.

Ett recept på en fisk gryta:



Torsk

vatten

lite smör

tomat

lätt creme fraighe

kryddor

fisk buljong.



Smälter smöret i stekpannan, häller i kryddorna. rör om. Häller över vattnet och sen fisk buljongen.

Skär tork blocket i kuber och lägg ner i pannan. Sänk värmen och lägg ett lock över fisken så den ligger täppt imellan locket och botten på mannan. Låt det koka ca 10 min och häll sen över creme fraighen och dom tärnade tomaterna. låt skjuda 5 min.



Kan skriva det mer exakt om du blev sugen.



SKIT gott!



2008-12-09 @ 00:26:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback