biljävel, kallpizza & lilldosan.

What a nigth, what a nigth. Jag trodde seriöst jag skulle dö av skratt. Min bil startade inte när jag skulle fara ner till D. Men sen tänkte jag att det gör den kanske när den är varm så jag plockade upp D. och vi for och köpte pizza.
Pyttsan, inte fan startade bilen. Ringde efter hjälp så vi fick rullsrata bilen ifrån pizzerian och ner över ica.
Jag höll på att dö, eftersom att jag stod kvar medans det var D. som satt i bilen. haha!
For hem till D. och käkade halvkall pizza med en jävligt kall & go coca cola till de.  och tittade återigen på Barnhemmet.
- jag förstår INTE varför jag tycker den är jobbig och se, men nått är det ju.
Lilldosan va oxå hemma, sötnosa där.
Lite sugen man blev på att sätta sig i en lägenhet på Hallvägen iallafall.

Nääe, hejdå!

Kommentarer
Melinda

Gott me pizza ^^, <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-12-10 @ 18:47:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback