ännu en skit dag.

Vad håller min kropp på med egentligen? jag tror iallafall att den håller iallafall på att lägga av för ett par dagar.. Halsbränna varje morgon, trött som ett as hela tiden, ont i leder, ingen lust att äta/dricka osv.
Känns som om jag skulle kunna sova en vecka i sträck snart, somnade tidigt igår och klev inte upp fören efter klockan 2 idag. (dock har jag ju extra ont i ryggen nu den juldagen, så det känns ju oxå)...
Usch, om jag bara fick en veckas semester utomlands med bara massa sol och slöande så hade jag varit nöjd sen.

har varit på ica + coop konsum och handlat tills ikväll, frågan är ju bara om F. dyker upp.
Annars får jag väl äta allt det goda själv, typiskt. Jag längtar tills grannen ovanför flyttar in på riktigt, då ska jag hälsa på ialalfall : )

Idag har jag ingen bra dag, blää!

Kommentarer
Linda

haha, det där låter som mig i början av graviditeten :P hahaha xD



Blogg: http://ziquita.blogg.se/
2008-12-27 @ 20:38:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback