allting är inte alltid så bra som det verkar.

om det är någon man är bra på att ljuga för...så är det väl ändå sig själv?  Jag intalar mig själv saker varje dag, men jag vet så väl att det är drömmar som inte går att nå just nu men ändå så går jag runt och tror att det ska lösa sig.
Men det har inte löst sig på ca 2 år så varför ska det göra deet inom den närmsta tiden? Jag måste sätta hårt mot hårt någongång annars blir det aldrig nått utav det hela, eller? Egentligen, varför gå runt och vänta.. Tiden går alldeles för fort för det och jag kan ju inte tillbringa flera år i en "väntar-bubbla"? Kanske lika bra och inse vad som är på väg att hända ?
Om jag bara kunde slippa leva ett liv på knä och våga stå upp och klara mig själv och leva som jag ville.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback