tv-time.

sitter i soffan och kollar på dawn of the dead på 3:an, verkar inte så bra faktiskt.
har betalat alla räkningar denna månad nu, skönt..- längtar redan till nästa lön.
Lillkatta ligger på min axel och spinner, söte <3 haha, nu kröp hon och la huvudet under hakar och kropper ner mot magen, bakom det yttre kaoset finns ett mysigt inre ;-)

tempen stod på 37,7. så det börjar bli bättre.. knaprar fortfarande alvedon och dricker vatten.

Torktummlaren är färdig nu, ska kolla om kläderna har torkat och har dom de så ska jag slänga in de kläder som ligger i tvättmaskinen nu. Jag brukar ha högar av tvätt, men det börjar bli bättre nu för jag har lovat mig själv och min sambo att inte stöka ner så mycket (A) eftersom att jag är kung på de.. jag älskar att ha städat och fint, men när man bor trång och har knappt några förvarings hyllor och lådor så blir det kaos rätt lätt.. skulle ha haft några hängare i sovrummet så jag kunde hänga kläderna på, men hur länge har jag inte sagt det då? har ju en till badrummet som handdukarna hänger på, kanske ska se om jag hittar en lika dan till sovrummet. Eller om älsklingen gör en lika dan på jobbet ? ;) - vi får se.

Ska gå ut och ropa in Torkel nu och sen ska jag fixa lite till.

Puss / m


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback