tack Petra

tack kära du för all hjälp ikväll , det känns verkligen bra.  : )

jag börjar känna mig bättre, men kroppen säger fortfarande nej till allt slit.
men ibland gör den det, ibland kan det bli för mycket..
En dags ledigt/sjuk kan få mig att samla nya krafter, och jag hoppas jag står pall för några månader till nu. =)

Va förbi T & F för ett tag sen, åh va sugen jag blev på att flytta jag med.
Men det kommer väl de med, Petra har gjort så fint hos mig nu så jag vill bara ge henne en puss ;)

Maggie kikade förbi efter det, länge sen jag träffade den pärlan. Dock så ska hon flytta ifrån mig.
DET GÖR ONT I MITT HJÄRTA MAGDALENA =(

Sorry K, har dåligt samvete för att jag inte kikat förbi.
Men har verkligen ingen ork i kroppen . Får bjuda dig på lunch eller dylikt framöver ;)


Kanske dags att skapa förändring? Jo, det är på G det med ;)


I 7 år har jag & Petra varit vänner... ville bara säga de. Puss så länge

Kommentarer
Kattis

Ingen fara stumpan:-) Ville endå inte att du skulle smitta ner mig;-) haha:p



Blogg: http://katarinajohanna.blogg.se/
2008-08-27 @ 06:57:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback