godmorgon bloggen!!

har precis varit ute med darling och ska alldeles strax fara på jobbet.
Ärligt talat hade jag hellre legat kvar i sängen ännu, ack så trött mina blå är.
Hoppas att K är inne hos oss idag, det skulle vara trevligt :)

Nääe, nu ska jag försöka få nån ordning på mitt hår vilket jag inte kommer och lyckas med så egentlgen behöver jag inte försöka! Ska ner på statoil också, eftersom mitt kort inte fungerade igår så skulle jag få komma ner & betala idag. - så snällt.

Nääe ni, nu ska jag väcka älsklingen och sen ska vi fara : )


Idag, är det dagen!

Kommentarer
Melinda

Vad ska ni turturduvor hitta på idag ? :)

Javisst, men kolla in här, du kanske klarar det själv ;) http://www.designadinblogg.se/2008/august/lagg-in-musik-pa-din-blogg.html . det är inte svårt alls :) men om du inte klarar det, så självklart hjälper jag dig :) <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2008-08-30 @ 08:05:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback