en trött mia

Ja, just nu vill jag verkligen hem och sova i min underbara säng.
För nu ÄR jag trött, riktigt trött.
Men innan jag somnar ska jag starta min fina laptop och kolla klart på filmen jag lånat av Maggie. : )

Natten har varit ganska lugn, vilket har varit väldigt skönt eftersom jag varit ganksa trött.
Börjar jobba ikväll igen 20:15....


Gud vad jag vill flytta till ett hus, har hittat såå mycket fina saker
och just nu har jag verkligen inte plats i min lilla lägenhet..
Ett hus eller en större lägenhet? - ja tack.



Jag har sååå mycket jag vill göra, just look!

[x] Haft lillasyster på besök hos mig <3
[x] Hämtat min Findus :)
[x] Åka till Stockholm och bara mysa runt i stan och på krogen.
[x] Köpa hund
[x] Flytta, antingen till en större lägenhet eller till ett hus.
[x] Åka utomlands
[x] Få ett riktigt jobb, eller bara få jobba massor på Nipis :)
[x] Skaffa barn
[x] Gifta mig

Där är några utav dom iallafall...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback