- liten men nalkande god!

ja, som tanterna på jobbet brukar säga åt mig ibland.
då brukar jag vackert svara; men skenet bedrar. ;-) haha, då brukar dom mest skratta eller säga "det tror jag nog inte". (A) - nog om de.

Ligger och kollar på 3.an; shaun of the dead - och den suger ärligt talat!
Funderar på att lägga mig i sängen och kolla klart på denna dåliga film.
Ligger nämligen i soffan och kikar ;P.
Ska kanske diska först, men det orkar jag egentligen inte. Kanske gör det i morgon kväll?.
Vi får se vad orken säger eter detta inlägg.

Nääe, nu ska jag stänga av tv;n & datorn, dricka ett glas vatten, kissa natten, borsta tänderna och lägga mig i sängen och glo på tv.

Så nu säger jag; godnatt till er!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback