delad tur idag.

Yesbox och jag är trött!
Ska upp och jobba i morgon också, gud vilken bra lön jag kommer få (A) =D

Kvällen var rätt lugn igår, tillbringade den med Petra och lite bilkörning och hundbus. *Sööötnoos*

Magda betättade att vi skulle bli grannar, VA KUL! :D.. Längtar efter det sunshine..



Jag har såå många drömmar, men dina ord förstör mig.
Jag vill allt det här, med dig, men kommer det att funka?
Ibland tvivlar jag, och blir ledsen. hallå, ser du det?
Jag vill säga så mycket, men orden når inte fram till dig - Hör du inte hur någon viskar?
Jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik.
Jag försöker och det sägs att ensam är stark, det kan va så - men inte nu, inte här!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback